The Super Awesome Welding Man!

Idag har klättrade jag upp på lärostegen, flera hundra meter, minst!
Jag har nämligen fått sitta och glo vid nån slags svetsmaskin! Mycket intressant och händelserikt om jag får säga det själv! (Insert sarcasm here)

Det var iaf roligare än att tillverka bomber som jag gör annars.

Här kommer lite random bilder från jobbet.

Svetsning pågår! mmhmmmmm!



Färdigsvetsat! Lite varm fortfarande dock :D Jimmy tyckte att jag skulle prova sätta den mot tungan och se om det fräser, och på så sätt se om den fortfarande är varm.
Jag tycker dock att den fina orangea färgen säger det mesta.



Så spännande har min dag varit!

Blev inget vidare roligt inlägg idag, men jag lovar att bättra mig!



Kommentarer
Postat av: Lars the man

Hehehe, snart blir du richy rich!

2010-11-24 @ 07:43:12
URL: http://lsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0