Efterbliven Bambi på slöa skridskor efter två lastbilar.

Idag har jag agerat superhjälte!

Eftersom jag förmodar att jag har minst en halv miljon läsare redan, så antar jag att det är någon som undrar vad jag har utfört för hjältedåd en vacker dag som denna.

Jo, så här ligger det till.
Min älskade mamma har blivit skjuten i ryggen av någon ond buse (ryggskott o.O) så hon kan tyvärr inte röra sig i ljusets hastighet för tillfället.

Som den snälla son jag är, så sadlade jag min trogna Lamborghini och susade iväg till Kumla Kyrkby, byn där invånarna (lol, tre stycken typ?) dricker kaffe, äter bullar och går i kyrkan mest hela dagarna, för att rasta hennes söta men aningen efterblivna monsterhundar.

To make a long story short, så har jag förberett en liten bild på hur promenaden gick.


För att kortfatta det hela lite mer: Jag räddade mamma från att behöva gå ut och rasta hundarna med sin onda rygg.

Under promenaden såg jag lite ut som om en efterbliven Bambi som åker skridskor (slöa sådana) efter två lastbilar som körs av tyska rattfyllerister.

But I made it! Hooray for me!

Nu ska jag nörda lite Left 4 Dead 2 med min trogne kompanjon Lars Sjöberg. http://lsjoberg.blogg.se/ <- han.

BYE!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockren bild! Hahaha..

2010-11-22 @ 16:57:59
Postat av: Pirrayan

Nästa gång ska jag smyga efter och filma...

2010-11-22 @ 17:02:44
Postat av: Alex

"Lamborghini" host Host*

2010-11-22 @ 17:36:56
Postat av: Elin!

haha!!

2010-11-23 @ 16:10:48
URL: http://fabulouselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0