Gröna halsdemoner och ockulta ljud i ventilationstrumman.

Hej Sverige!

Jag fick just reda på att min blogg har slagit internationellt! så nu säger jag även hej till invånarna av Federated states of Micronesia!

För övrigt så har min hals blivit bebodd av små gröna halsdemoner, hoppas dom flyttar ut snart, börjar bli lite trångt.


Jag har nyligen upptäckt att det bor en utomjordisk varelse i min ventilationstrumma i köket, den ger ifrån sig konstiga lockrop ibland. Jag tror att den vill ha en partner. Så om någon har en ensam alien hemma, hör av er.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: kung

hahahah skön bild! ;)

2010-12-13 @ 13:11:39
URL: http://lsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0